Sprzedaż opieramy na następujących, dominujących kanałach sprzedaży:
Allegro.pl - bez wątpienia największy w Polsce serwis aukcyjny posiadający największy udział w rynku e-commerce
Oferia.pl - naszym zdaniem portal obecnie niedoceniany, a w najblizszej przyszłości mający szansę zdominować sektor sprzedaży uslug w internecie.
Porównywarki cenowe - np. ceno.pl, radar.pl, skapiec.pl - jeżeli cena Twojego produktu jest konkurencyjna wówczas musi on znaleźć się w porównywarkach cenowych
Sklepy internetowe - możemy stworzyć osobny sklep internetowy z Twoimi produktami lub oferować Twoje produkty w róznych istniejących już sklepach posiadających wielu odwiedzających i kupujących
W zależności od rodzaju produktu czy usługi korzystamy jeszcze z wielu innych, bardziej specyficznych kanałów promocji i sprzedaży.
Sprzedaż wspieramy równiez odrębnymi dla sprzedaży internetowej metodami promocji takimi jak mailing czy np. internetowy marketing szeptany (promocja produktów i usług na forach internetowych, portalach społecznościowych) |